slide show

Dag 6 / typ av killar jag faller för

Oj vad svårt. Jag har inte bara en typ av killar jag faller för. Men håret är otroligt viktigt, en av de första sakerna jag lägger märke till. Det ska inte vara för långt men absolut inte rakat. Är en liten sucker för "fjortisfrisyrer", ni vet lite vax så att det står upp sådär snyggt. Hårfärgen ska antingen vara blond, brunt eller svart. Gillar svarthåriga killar!


Sånt här hår är snyggt! Min sms/msn kompis Alex på bild, höhö hoppas det var okej att jag tog bilden ;)

Han ska inte vara för lång men helt klart längre än jag själv. Lite magmuskler skadar ju aldrig (a) men trots allt så är insidan viktigast! En kille kan va skitsnygg men bete sig som ett svin, det är ju inget kul. Han ska vara positiv och få mig att skratta, det är otroligt viktigt! Sen snäll, omtänksam och allt sånt där. Leendet är också viktigt, ett fint leende faller väl alla tjejer för? Killar som kan spela gitarr är också ett stort plus!

Haha verkar som om jag har en sjukt lång lista men alla saker måste såklart inte stämma överrens. Om jag ska ge några exempel på kändiskillar som jag tycker är grymt snygga/söta blir det de här:

Eric Saade, en av Sveriges snyggaste killar!

Daniel Norberg, Gabriel & Sebbe. Mycket söta killar!

Adam Saunders, Chace Crawford & Galvin Goldspink.

Olle, Christiano Ronaldo & Rabih. Mörkhåriga snyggingar!

Som ni ser så ser ju killarna olika ut men visst är de söta? ;D
Vilken typ av killar/tjejer faller ni för?



Kommentarer

OMG! Vi har exakt samma killsmak haha! :P Eric Saade. <3

Håller med dig! :D Du verkar trevlig. Kommer följa din blogg. :) Här kan du se några av mina favoritkändiskillar: http://dennisalexis84.blogspot.com/search/label/Dagens%20hunk ;)

» Linda

Sv: Tack så mycket ;D flaggan är halvfärdig nu, haha (Y)

sv: tack (:

bra killsmak :D

:-)

Tack



Söta pojkar verkligen..

sv: Tack :D

God morgon!:D

Hoppas du mår bra denna söndag?

Jätte söta!! :)

eric saade och ronaldo!<3 jag gillar långa, blonda, blåögda typ! alltså typiskt svenska;) hahahaha!



svar: visst var han!:D

» Carro

Det är inte lätt att svara på vilken sorts killen man gillar när nån frågar.. haha. Jag har inte heller nåt speciellt eller så. Är helheten på något vis! :)



mmm de va gott! =)

Åhh va goo smak på killar du har :D !

Allt väl idag ? :)

Fy va goo smak på killar du har !

Allt väl idag ? :)

Du gillar alltså "oskyldig kille" looken på kille? ;D



Varför gick inte Jenny Silver till final?

Underbaraste ABBA låten ju!

Något Sverige skulle kunna stå för? :D

» anna

Olle är snygg!

» Sofia

tack :) haha ja , det känns som jag gått om dig lite (a9

haha vi har typ ganska lik smak på killar ;oo

speciellt Eric då höhö (a)

» Elin

Hehe, känner att jag är lite annorlunda på den här punkten. Klarar inte riktigt av den här "söta" pojkstilen. men Chace Crawford kan jag hålla med om iaf ;P

Jättefina pojkar :)

jag faller också för svart håriga killar, ibland sånna typ "utlänsk" hy oh snyggt! :D ♥



sv: hihi ;)

Chace Chace Chace, brunett, lång, välbyggd, blåögd, perfekt leende, vältränad, ja vad mer? perfekt ;-)

Sv: Jag hade en toppen kväll igår tack, hur hade du det!? :D

Ha en super mysig söndag!

» sarah

jag fasnar inte för sina killa hehehe =)

hejsan , allt bra idag? (:

killen högst upp var ju typ grymt snygg höhö! (a) ;)

C.Ronaldo är ju aldrig fel nej... och inte Chace Crawford heller! :O haha

» Lara

Mina favoriter av dom här är nog Eric, Gabriel och Ronaldo!:)


Kom ihåg






Trackback