slide show

Skåneresan i bilder

Nu tänkte jag faktiskt ta mig tid till att lägga upp lite bilder och berätta lite om Skåneresan vi gjorde onsdag-torsdag. 8.15 på onsdagsmorgonen åkte bussen från skolan till brösarpsbackar. Det tog lite mindre än en timme innan vi var framme. På bussen var humöret på topp, många sjöng och roade sig. Riktigt härligt att börja morgonen sådär! När vi kom fram till brösarp gick vi upp för en backe med vår lärare och sen en backe till, haha fy vilka jobbiga backar säger jag bara! Sedan åkte vi vidare till Ravlunda kyrka och efter det till tråkiga kiviksgraven där det var superkallt. Sen åkte vi vidare till Stenshuvud där blev det först lunch och då var solen framme, riktigt skönt. Sen gick vi en naturrunda i skogen och innan dess gick Samir och Pontus lite vilse och eftersom täckningen i skogen inte var speciellt bra tog det ett litet tag innan vi kunde påbörja vår naturrunda haha. Letade efter blommor och sånt tråkigt. Sen gick vi upp till Stenshuvud för en brant backe, usch så jobbigt det var, väl där framme fick vi i alla fall ta det lite lugnt och killarna lekte dunkgömme och det var då Samir ramlade in i en taggbuske, aaj säger jag bara!

Sen fick vi fri tid i Ystad innan vi åkte till donken och åt. Till sist kom vi fram till vandrarhemmet! Berättar ännu mer sen fast här kommer lite bilder först.


David och Eleonor vid brösarp

Mimmie

Joanna tar kort på mig och jag på henne samtidigt hehe ;)

Ebba, Emma, Clara, Felicia, Annie och Maja

Eleonor och Joanna var glada :D

Joanna och jag

Jag & Annie på brösarps backar

Felicia och Emma!


På bussen, Maja och Ebba ;D

Backarna

Samir och Emma :)

Ravlunda kyrka


Emma & Simone vid kyrkan

Vid Kiviksgraven. Sp1b, världens bästa klass! ;d

Cilla & Rasmus ben som vi absolut inte får glömma haha ;D

Robin och Emma (:

Medan vi väntade på att få gå tillbaka till bussen roade sig killarna med att hoppa över vattnet lite, ganska underhållande att kolla på (y)

Samir in action!

Tobbe, Samir och Emma

Maja och jag, ganska trötta ja ^^

Tjejerna vid kiviksgraven

Vloreta leker paparazzi ;)

Nej nu får det räcka för idag för jag klarar inte av min hals just nu, fyy vad ont jag har. Det kommer mer bilder imorgon istället! Annars har jag lite ångest för att jag inte pluggat ett skit idag och jag måste verkligen det.. och så kom jag på att jag har muntligt nationella eng på tisdag och jag kan inte ens prata nu, detta är illa!



Kommentarer

Åh, vilka härliga bilder :)



Jag tycker också att det är okej :)

åh vad fint väder det är där då! :b

här är det mulet och regnigt!

Sv: alltså jag ska ju bo hos pappa i 6 veckor, men nu ska matilda följa med 2-3 veckor och det kommer bli grymt roligt :D

sv: jo jag kan tänka mig! (:

Superkul med så många bilder att titta på!

Usch då, blir bättre av lite vila och sömn :)



Denna Leila är en bloggare som skickat in receptet, inte Leila som är på tv :P

Härligt ni verkade ha haft det ^^

Härlig dag du verkade ha !? :D

kul med bilder :)

sv: rätt människor kan göra underverk i ens liv!



Hur är det med dig?

sv: ledsen för sent svar, men har haft fullt upp!



okej okej ingen fara:)



åh tack så mkt finfina du:) <3

sv: Okej tråkigt att höra:/ hoppas du mår bättre idag:)

» alice

sv; äre han Samir som är lik min Fredrik =?!?!?!? :O



fan han var ju lik ....

» ciiz

jag ser sommar när ja kollar på dina bilder :D underbart


Kom ihåg






Trackback