slide show

Mitt Tomas Sabo armband

Imorse kom mamma in med presenter till mig och då fick jag bland annat ett vackert Tomas Sabo armband som jag hade önskat mig så! Blev riktigt glad för det är väldigt fint. Trodde jag skulle få en berlock, max två men fick fem stycken, min mamma är bäst! Dyrt var det dock, tvingade mamma att säga hur mycket det kostade. Blev runt 2000 kr, mitt dyraste armband kan jag säga :o Några av er ville se armbandet så här kommer lite bilder;


Kolla så fint! :)

Älskar alla berlocker men hjärtat och peace berlocken är mina favoriter.



Armbandet blir ju väldigt personligt då man väljer berlocker som man själv gillar & mamma vet vad jag tycker om hihi :P

Tomas Sabo



Bilder på det andra jag fick kommer imorgon och även bilder från Cats ikväll och från bowlingen igår.

Vill också tacka för alla gratulationer jag fått, både på msn, här på bloggen, bdb, facebook och söta sms. Tack för det! ♥

Nu ska jag kolla på Lets Dance vi spelade in, tvätta av sminket och sen sova, vi hörs imorgon.



Kommentarer

Svar: Hehe okej. Jag fick smink från Dior gratis förut, så då testade jag och jag fastnade för mascaran direkt. Så jag rekommenderar den verkligen ;)

sjukt fin!

sv: ja det har jag haft!.

åh tack!:)

detsamma skulle jag sagt... om det inte varit för att du haft rabih i din header.....

puss:)

veeeeeerkligen inte! haha

alla fjortistjejer springer runt och skriker efter honom, patetiskt.

» Nelly

sv; Så bra :D Hoppas din natt blir fortsatt bra :)

Tävla och vinn att bli veckans blogg i min blogg! :)

www.pinksugar.webblog.se

åååh vilket tjusigt armband!

sv; Det låter bra! Dagen D idag!

GUD SÅ FINT ARMBAND!! vill ha ett likadant haha :D

fint armband! själv vill jag också ha ett sånt! :)

» mia

åh älskar tomas sabo!!! har också ett!

åh vad snyggt det är vill ha :D

Haft en bra dag?

sjukt fint armband :)



Vad har du för planer för dagen då? :D

Svar: Gör så, du lär inte ångra dig ;)

sv: vsg! :D



vad gör dudå?

Hejhejj=)

Jusst nu har vi en frågestund på våran blogg.fråga vad du vill http://livepink.blogg.se/2010/february/fragestund.html#comment

och för er som frågar ngt får chansen att delta i att vinna enn bloggheader av oss.

/frivilligt & helt gratis såklart)

Kram livepink

så fiiiint!

kolla gärna in!

» Hiba

oh bra present, jätte fint:D

Hihi ja, tack själv! :)

Låter ju perfekt :D

» ida

svar: detsamma ;)

» CArin

Fin fint. Nästa gång får du ta och önska dig något av Thomas Sabos halsband. Finns hur många coola som helst, särskilt ett men en berlock som föreställer en fransbulldog.

» N(:

Gillar armbandet!(:

Fint armband :)

sv: fina! :)

Det är inte den grova kedjan eller är det de?


Kom ihåg






Trackback